Szösszenetek - Tojás

2017.04.15

A többiekkel együtt a hűtőben kucorogtam. Kicsit elszunyókáltam, majd arra riadtam, hogy kinyílik a hűtő ajtaja, és ott áll egy férfi. Engem emelt ki a többiek közül. Egy nővel volt. A nő rólam beszélt, és azt mondta: tökéletes ez a tojás, asztali díszt készítek belőle.

Nagyon örültem ennek a megtiszteltetésnek. 

Majd lyukat vágtak rajtam alul és felül, nem mondom, hogy kellemes volt, de kibírtam. Azután bekentek valami ragasztós kencével, és rám simogattak egy vékony szalvéta jellegű anyagot. Végül lakk réteg került rám.Az asztal közepére helyeztek.Igazán jól éreztem ott magam, mindenki, aki arra járt megcsodálta a szépségem.Jó helyem lett.

 

© 2016 Juhász Antal. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el