Szösszenetek - Suzzy

2017.04.29

Álltam a kirakat előtt, és tudtam, hogy ő lesz az. Pont megfelelt a célnak. Magas volt és sudár. A ruhája, a mozdulat, amibe bele merevedett, egyszerűen magam volt a tökély.

Az üzletben az eladó, egyben a tulajdonos is volt szerencsémre. Legjobb kommunikációs vénám megcsillogtattam előtte, és a kirakati baba már fillérekért az enyém volt.

Az autóba óvatosan helyeztem be. Én magam is beszálltam, majd az ajtót becsuktam, és hátra fordultam.

"Suzzy lesz a neved, igazán örülök neked. Csak maradj szépen csendben és azt csináld, amit kérek tőled, akkor semmi bántódásod nem esik. "

Suzzy nem válaszolt, ezt örömmel nyugtáztam, hogy nem fog velem vitába szállni és női hiszti dolgaival terhelni. Azt nem bírtam volna elviselni.

Az erdőbe hajtottam. A közepén járhattunk, leállítottam a motort. Kivettem Suzzyt és a folyó felé vettük az irányt.

" Suzzy, most ott fogsz állni azon a farönk hídon ameddig én azt jónak  látom. Megértetted? Jól van, bízz bennem."

Az időjárás igazán kellemes volt, sem nem esett az eső, sem nem fújt a szélt.

Suzzyt beállítottam a piros ruhájában a széttárt karjaival, arccal a folyó sodrásának iránya felé. Tökéletes volt az összhatás.

Kerestem egy távolabbi helyet. Ott megálltam, elővettem a Nikon gépem, és fókuszáltam. Több képet is előttem.

Megrendelőm az "írómühely" frontembere számára.

© 2016 Juhász Antal. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el